31 قتل دختر ۵ ساله توسط مادرش در دهدشت

 

خبرگزاری هرانا – روز دوشنبه ۲۸ تیرماه، یک زن ۳۹ ساله در شهرستان دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، از طریق حلق آویز کردن، دختر ۵ ساله خود را به قتل رساند. این زن هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رویداد ۲۴، روز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰، یک زن ۳۹ ساله در دهدشت، دختر ۵ ساله خود را به قتل رساند.

در این گزارش به نقل از پدر ۳۷ ساله این کودک آمده است: دو سالی بود که با همسرم زینب از یکدیگر جدا شده بودیم. حضانت هر دو فرزند را به من دادند، اما چون آیسا دختر بچه بود، همسرم می‌خواست او را بزرگ کند. با مشکلات بسیاری که برایم ایجاد کرد، حضانت آیسا را به همسرم دادم.

بعد از یک سال برادران زینب با من تماس گرفتند و گفتند که خواهرمان نمی‌تواند از پس مخارج آیسا برآید، تو فقط قبول کن حضانت آیسا را دوباره پس بگیری.

این موضوع را با کمال میل قبول کردم اما نمی‌خواستم با همسرم روبه‌رو شوم، بنابراین به برادرانش گفتم آژانس بگیرند و دخترم را با آژانس به محل کارم بفرستند، اما آنها مخالفت کردند و نتیجتا به آنجا رفتم.

پدر این کودک قربانی افزود: ساعت ۵ عصر بود. وقتی به خانه یکی از برادرانش رسیدم به من گفت اینجا نیستند و به خانه یکی دیگر از برادران‌مان رفتند که تا آنجا فاصله چندانی نیست. گفتم ایرادی ندارد و خودم را به آنجا رساندم. زنگ خانه‌شان را زدم که برادر زنم در را باز کرد. از من خواست به داخل بروم اما قبول نکردم که ناگهان صدایی شنیدم و خودم را به داخل خانه رساندم.

وی عنوان کرد: در اتاق قفل بود، شیشه را شکستم و وارد اتاق شدم. دخترم در حالی که طنابی برگردن داشت کنار مادرش خوابیده بود.

او ادامه داد: آیسا را بلند کردم و او را به بیمارستان رساندم، اما آنجا به من گفتند چند ساعتی می‌شود که آیسا خفه شده است. مادرش را دستگیر کردند و الان بازداشت است.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

محرومیت از تحصیل برای نداشتن شناسنامه!

مرگ یک کارگر در آتش‌سوزی کارگاه تراشکاری

احضار پدر شکیلا منفرد، فعال مدنی، محبوس در زندان قرچک ورامین به دادسرای اوین