مرگ نوزاد ۱۷ ماهه در پی آزار جنسی توسط پدرش

 

خبرگزاری هرانا – یک نوزاد ۱۷ ماهه در شهرری توسط پدرش مورد آزار جنسی قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. پزشکی قانونی علت مرگ این نوزاد را خونریزی داخلی ناشی از آزار جنسی اعلام کرده است. پدر کودک مذکور نیز بازداشت شده و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه شرق، در نخستین روز‌های فروردین امسال زن جوانی دختر ۱۷ ماهه‌اش را به بیمارستان رساند و گفت که امروز برای خرید از خانه بیرون رفتم و بچه را پیش پدرش گذاشتم، اما وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم حال دخترم خوب نیست. بچه ام چند ساعت بعد تب کرد که او را به بیمارستان آوردم.

وقتی پزشکان این کودک را معاینه کردند متوجه شدند وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و دچار خون‌ریزی شدید داخلی شده است؛ بنابراین موضوع را به پلیس شهرری خبر دادند.

او درباره اینکه چه کسی فرزندش را مورد آزار و اذیت قرار داده است، گفت: من نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است، من بچه را پیش فرد غریبه‌ای نگذاشتم، دخترم پیش پدرش بود.

سپس پدر ساناز با توجه به حرف‌های همسرش بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت. او در ابتدا منکر همه چیز شد اما بعد به اعمالش اعتراف کرد.

متهم گفت: همسرم ساناز را به من سپرده بود، بچه داشت گریه می‌کرد و من نمی‌توانستم آرامش کنم. لباس‌هایش را درآوردم، فکر کردم شاید گرمش باشد، اما باز ساناز آرام نشد. بعد آن کارها را انجام دادم، البته فکر نمی‌کردم باعث مرگش شوم. من از این رفتارم بسیار پشیمان هستم و خودم را به خاطر این کار نمی‌بخشم.

متهم افزود: من پنج فرزند دیگر هم دارم اما آن روز بچه‌ها همراه مادرشان بودند و من و ساناز در خانه تنها بودیم.

پس از آن همسر متهم گفت: من به جز ساناز پنج فرزند دیگر هم دارم. با همسرم آنها را بزرگ کردیم و من به همسرم اعتماد داشتم. اصلا فکر نمی‌کردم او چنین کاری بکند. او پدر ساناز بود و من همیشه فکر می‌کردم باید به پدر کودکم اطمینان کنم. خودم را نمی‌بخشم که دخترم را پیش پدرش گذاشتم. ساناز ته‌تغاری خانواده بود و مرگ او ضربه بزرگی به من زده است.

این در حالی است که پزشکی قانونی در گزارش خود به دادسرا اعلام کرد ساناز به دلیل خون‌ریزی داخلی و شدت جراحاتی که ناشی از کودک‌آزاری بسیار خشن بوده، جانش را از دست داده است و پرونده پزشکی او نشان می‌دهد تلاش زیادی برای نجات این کودک انجام شده اما نتیجه‌بخش نبوده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

احضار پدر شکیلا منفرد، فعال مدنی، محبوس در زندان قرچک ورامین به دادسرای اوین

اعدام یک زن ۲۳ساله در زندان اردبیل – ۱۱۳مین اعدام زنان در دوران روحانی

پیدا شدن یک نوزاد رها شده در کرج