تجمع اعضای تعاونی مسکن گمرک در تهران

 خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه ۲ بهمن، جمعی از اعضای تعاونی مسکن کارکنان گمرک، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل دفتر رئیس قوه قضاییه در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، روز پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹، جمعی از اعضای تعاونی مسکن کارکنان گمرک در مقابل دفتر رئیس قوه قضاییه در تهران تجمع کردند.

بنابر گفته اعضا این شرکت، تعاونی مسکن کارکنان گمرک جمهوری اسلامی، در سال ۱۳۷۰ با حضور ۳ هزار نفر از کارکنان گمرک ایران تشکیل شد که هیئت مدیره وقت با مبالغ واریزی اعضا اقدام به خرید زمین در چندین پلاک مختلف کرد. در پلاک خریداری شده ۴۷/۳۵۳ جنب فاز ۱ شهر اندیشه و به اصطلاح ابراهیم‌آباد شهریار به مساحت بیش از ۵۳ هکتار پس از انجام افراز برای ۱۲۰۰ نفر از اعضا سند صادر شد که پس از گذشت چند سال به ۱۷۰۰ نفر سند تحویل داده شد.

پس از گذشت مدتی با ابطال افراز انجام شده پلاک مربوط توسط هیئت مدیریت وقت به ۱۰۵۰ قطعه تبدیل شد که در این میان حدود ۷۰۰ قطعه کنار رفته و به تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی منتقل شده و طی سال‌های بعدی نیز امتیازات اعضا این شرکت تعاونی چندین دست منتقل و فروخته شده است. طبق اظهارات در سال ۱۳۹۱ اعضای تعاونی متوجه اقدامات صورت گرفته و انتقال مال غیر توسط اعضای هیئت مدیره تعاونی شدند که این پرونده وارد فاز شکایت قضایی شد.

پس از گذشت چندین سال پرونده به شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری شماره ۲ شهرستان شهریار واصل شد که پس از بررسی یک ساله در سال جاری دادنامه‌ای ۲۹ صفحه‌ای در خصوص این پرونده صادر و به بازپرسی دادسرای شهرستان شهریار ارجاع شد.

حال اعضا این شرکت عنوان کردند که این پرونده پس از گذشت چندین ماه در این مرحله متوقف شده است و دیروز به همین منظور در مقابل ساختمان ریاست قوه قضاییه برای مطالبه احقاق حقوق و مطالبات خود و ادامه فرایند پیگیری قضایی پرونده تجمع کردند

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

محرومیت از تحصیل برای نداشتن شناسنامه!

مرگ یک کارگر در آتش‌سوزی کارگاه تراشکاری

احضار پدر شکیلا منفرد، فعال مدنی، محبوس در زندان قرچک ورامین به دادسرای اوین