جواهری:مجمع به برنامه‌ها رای دهد نه افراد

 مدیرعامل گل‌گهر می‌گوید بزرگان فوتبال باید دست به دست هم دهند تا کدورت بین قلعه‌نویی و داوران فوتبال ایران رفع شود.

جواهری: کدورت بین قلعه‌نویی و داوران باید رفع شود/ مجمع به برنامه‌ها رای دهد نه افراد

به گزارش ایسنا، محمد جواهری مدیرعامل گل‌گهر پس از برتری یک بر صفر این تیم برابر سایپا گفت: پس از چند بازی که در کسب پیروزی موفق نبودیم، توانستیم به مسیر پیروزی برگردیم و هوادارنمان را خوشحال کنیم.

وی درباره موصع داوران نسبت به حرف‌های قلعه‌نویی گفت: متاسفانه این مشکلی که در خانواده فوتبال به وجود آمده است و امیدوارم زودتر حل شود و این سوتفاهم زودتر برطرف شود. امیدوارم بزرگان فوتبال و فدراسیون به این مشکلات رسیدگی کنند. به هر حال داوران ما رحمت‌کش هستند و بضاعت فوتبال ما همین است. ما باید قدر یک دیگر را بدانیم. باید کدورت زودتر رفع شود.

مدیرعامل گل‌گهر درباره مذاکره با چند بازیکن تیمش گفت: اگر این کار صورت گرفته باشد، غیر اخلاقی است. باتوجه به جدایی تبریزی از استقلال، حضور این بازبکن در تیم قطعی است. ما نمی‌خواهیم بیشتر از این در این خصوص صحبت کنیم زیرا هنوز ۳ بازی تا پایان نیم‌فصل داشته‌ایم. امیدوارم امسال هم مانند پارسال در نقل و انتقالات نیم‌فصل موفق باشیم. همه عوامل باشگاه در موفقیت‌ها و نتایج تیم سهیم بودیم و امیدوارم روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

او در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من به همه اعضا می‌گویم به شخص رای ندهند و به برنامه‌ها رای بدهند. خدا را شکر اساسنانه فدراسیون فوتبال تایید شد و این اتفاق میمون و مبارک به زودی رخ می‌دهد. از دوستان می‌خواهیم برنامه‌های خود را به صورت دقیق بگویند و اجرا کنند. برنامه‌های خود در خصوص فوتبال پایه، مسائل اقتصادی و مسائل حوزه بین‌الملل ارائه دهند. امیدوارم دوستان رسانه‌ای از اعصای مجمع و برنامه‌های مجمع حمایت کنند تا فوتبال ایران یک انتخاب خوب داشته باشد تا باعث پیشرفت آن شود. هنوز برنامه‌ای به ما ارائه نشده است.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

محرومیت از تحصیل برای نداشتن شناسنامه!

مرگ یک کارگر در آتش‌سوزی کارگاه تراشکاری

احضار پدر شکیلا منفرد، فعال مدنی، محبوس در زندان قرچک ورامین به دادسرای اوین